Torsson 3 Postad 24 Maj , 2014 Hej tog en tur med båten förut. Först var han lite tråkig på att vilja gå på tomgång och sen när jag kom ut från hamnen och gasade så vill han inte varva mer än 3000 och det blev bara 9 knop och känndes väldigt trög. Brukar ligga på 5000 varv och göra 23-27 knop. Någon som vet vad problemet. Den gick fint när jag åkte för en vecka sen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Frippe77 38 Postad 24 Maj , 2014 Har du stromberg förgasare? Då skulle jag kontrollera så där var ATF olja i dem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torsson 3 Postad 24 Maj , 2014 Har 3 solex. Vart ska atf oljan i då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinX 42 Postad 25 Maj , 2014 Det är ingen olja i Solexförgasarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torsson 3 Postad 25 Maj , 2014 Har hittat problemet vid fösta titt så tändstiften okej ut men vid närmare titt så var 2 lite spruckna så efter att alla är bytta så går den som den ska igen. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser