Gå till innehåll
tisdag 14 januari 2025
Freppesito

bränslepump wallas 1800 ?

Rekommendera Poster

tjenare , är det nån som vet hur pumpen ser ut inuti ? min pump går inte men den får ström. så det blir till att ta isär den och kika lite . men vore kul o se vad som kan strula i den. har knackat på den men inget resultat.. ciao

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Leffe

Hej! Plocka bort svarta plastlocket i änden inanför kabelanslutnigen. Där sitter det en brytarspets som kan bli bränd. Det är också noga med avståndet mellan dem. Om det inte räcker med att putsa upp dem så får du nog byta. Jag vet inte var de finns att köpa, du får kolla med någon som gör service på värmare. Lycka till

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Leffe

Hej! Plocka bort svarta plastlocket i änden inanför kabelanslutnigen. Där sitter det en brytarspets som kan bli bränd. Det är också noga med avståndet mellan dem. Om det inte räcker med att putsa upp dem så får du nog byta. Jag vet inte var de finns att köpa, du får kolla med någon som gör service på värmare. Lycka till

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Börja med att slå på värmaren knacka sedan på pumpens sida med skaft på en liten skiftnýckel så brukar den starta.Det är alltid bra att blanda 1fl. k-sprit till 10l fotogen så går dom bättre. Kolla www.marinan.se segelsnack och sök på wallas och du blir sedan ett wallas proffs.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...