Freppesito 0 Postad 23 Mars , 2005 tjenare , är det nån som vet hur pumpen ser ut inuti ? min pump går inte men den får ström. så det blir till att ta isär den och kika lite . men vore kul o se vad som kan strula i den. har knackat på den men inget resultat.. ciao Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Leffe Postad 29 Mars , 2005 Hej! Plocka bort svarta plastlocket i änden inanför kabelanslutnigen. Där sitter det en brytarspets som kan bli bränd. Det är också noga med avståndet mellan dem. Om det inte räcker med att putsa upp dem så får du nog byta. Jag vet inte var de finns att köpa, du får kolla med någon som gör service på värmare. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Leffe Postad 29 Mars , 2005 Hej! Plocka bort svarta plastlocket i änden inanför kabelanslutnigen. Där sitter det en brytarspets som kan bli bränd. Det är också noga med avståndet mellan dem. Om det inte räcker med att putsa upp dem så får du nog byta. Jag vet inte var de finns att köpa, du får kolla med någon som gör service på värmare. Lycka till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
playoff 0 Postad 29 Mars , 2005 Börja med att slå på värmaren knacka sedan på pumpens sida med skaft på en liten skiftnýckel så brukar den starta.Det är alltid bra att blanda 1fl. k-sprit till 10l fotogen så går dom bättre. Kolla www.marinan.se segelsnack och sök på wallas och du blir sedan ett wallas proffs. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser