pethe 0 Postad 20 Maj , 2014 Hej Har haft av båda 290 dreven i vinter. Men nu när dom är på plats får jag -3 på ena drevet o - 5 på andra vid fulltintiltat . Går detta att justera när båten ligger i vattnet? Och i såfall hur? //Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 538 Postad 20 Maj , 2014 Hej Har haft av båda 290 dreven i vinter. Men nu när dom är på plats får jag -3 på ena drevet o - 5 på andra vid fulltintiltat . Går detta att justera när båten ligger i vattnet? Och i såfall hur? //Peter Har du runda instrument, kan du justera på instrumenten. Har du de fyrkantiga får du vrida på givarna som sitter på toppen av styrgafflarna, i motorrummet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pethe 0 Postad 21 Maj , 2014 Hej Har haft av båda 290 dreven i vinter. Men nu när dom är på plats får jag -3 på ena drevet o - 5 på andra vid fulltintiltat . Går detta att justera när båten ligger i vattnet? Och i såfall hur? //Peter Har du runda instrument, kan du justera på instrumenten. Har du de fyrkantiga får du vrida på givarna som sitter på toppen av styrgafflarna, i motorrummet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pethe 0 Postad 21 Maj , 2014 Ok Har fyrkantiga ,tack för svaret skall kika på det till helgen // Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser