carl_lovis 0 Postad 18 Maj , 2014 Hej! Har en konverterad B20 som är sjövatten kyld. Har renoverat den men dokumenterade inte hur det var kopplat med slangar/rör till kylningen. Någon som kan beskriva för mig hur det ska dras? På limpan är det tre hål, en under limpan en vid kröken och en uppepå. /Stefan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 18 Maj , 2014 Hej! Har en konverterad B20 som är sjövatten kyld. Har renoverat den men dokumenterade inte hur det var kopplat med slangar/rör till kylningen. Någon som kan beskriva för mig hur det ska dras? På limpan är det tre hål, en under limpan en vid kröken och en uppepå. /Stefan. Denna bilden kanske kan ge viss hjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
carl_lovis 0 Postad 18 Maj , 2014 Har inte en sådan limpa, min har ett hål på undersidan, en i kröken och en i framkant uppepå. Ska försöka hitta en bild på den. Från pumpen, ska man dra den först till termostaten eller ska det dras någon annan stans? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinX 42 Postad 18 Maj , 2014 Du kan ladda ner instruktionsboken till dessa motorer från Volvo Pentas hemsida och titta på bilderna i dom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser