wallin77 0 Postad 17 Maj , 2014 Nummret som sitter på motorn B100L-1707421. Gjorde mitt första köp av motor idag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ossy 26 Postad 17 Maj , 2014 Marinshopen.se har en bra modellguide. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wallin77 0 Postad 18 Maj , 2014 Hur kommer det sig att den är i silver? Känns som jag blivit bedragen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wallin77 0 Postad 18 Maj , 2014 Köpte den för 7000, helt plötsligt blev det en dålig affär. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 18 Maj , 2014 Inget att hänga läpp över! Men när proppen har samma färg som riggen ska man börja fundera på om det ligger en omlackning och lurar i bakgrunden. Har säljaren hävdat att det är en sen 2000-talare skulle jag snacka lite vänligt förstånd med honom, med tanke på att en ser så fin ut i lacken och att proppen inte har några släpp ännu finns det rätt stor risk att det är han som hållit i servaburken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wallin77 0 Postad 18 Maj , 2014 har skrapat lite och det verkar inte som att det sitter färg under, och den är i kanonskick annars, den kommer nog vara värd pengarna trots allt endå. Underbar att fiska med Men lite tråligt att den var så gammal :/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 18 Maj , 2014 Det enda lilla du eventuellt har att fundera på är ju oljebyten och kamremmen - men allt sitter ju så exponerat och fint att du lätt kollar slitaget nån gång per säsong. Har haft en 4t 7,5 hk från VP (brandad Honda), den var riktigt trevlig att trolla med. Drog soppa som en tvåtaktare men vad gör det i de där storlekarna (?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wallin77 0 Postad 18 Maj , 2014 Meka är inga problem ska inte hänga upp mig på detta med årsmodellen, spelar ju inte så stor roll när den går så fint som den gör Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser