Gäst MaxSchmeling Postad 17 Maj , 2014 ...dessa seglare 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 17 Maj , 2014 Hmmm... bilden... 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 17 Maj , 2014 Fast där tror jag teleobjektivet luras. Segelbåten kan mycket vara ordentligt vid sidan av bogsersläpet. Inte mitt emellan som man kan luras att tro. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
trewq 591 Postad 17 Maj , 2014 Seglare? Har ju inga segel. Motorbåtsåkare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 17 Maj , 2014 Fast där tror jag teleobjektivet luras. Segelbåten kan mycket vara ordentligt vid sidan av bogsersläpet. Inte mitt emellan som man kan luras att tro. Din analys är helt korrekt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minuten 9 Postad 17 Maj , 2014 (redigerade) Går att luras mycket med hjälp av vinklar och olika objektiv, ser ut som om seglaren är en bir ifrån trots denna vinkel. Redigerad 17 Maj , 2014 av Minuten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 18 Maj , 2014 Fast nu finns det ju inga seglare på bilden. Dessutom så kan det ju vara så att det är bogseraren med sitt släp som är upphinnare, varpå det är dom som går för nära fritidsbåten. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser