havetsstorm 0 Postad 21 Mars , 2005 Halloj....Såg på båtmässan att dem demonstrerade en gasoldriven video. Snordyr natuligtvis (14.895kr) vet nån var de finns billigare? Man behöver ju ingen värsting med longplay o sånt...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 21 Mars , 2005 Jajaja...jag såg den ju med egna ögon. Jag har sökt på nätet men hittar just ingenting.... Ska se om jag hittar nån bild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 vad ska man med tv till. bara njut av skärgården där har du den bästa tv :-nojd :-nojd :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 nja går lika bra att spela kort eller se till att inte bli bakfull hehehe :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 samma är undrar vad är som gör det att man blir så dålig dagen efter :-? :-? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjotrollet 0 Postad 21 Mars , 2005 jag såg den på mässan åzzå men det var en restvara sa dom när jag ville köpa den jag sa att jag kan köpa visningsexet som dom hade men nej det gick inte så det e bara till att vänta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjotrollet 0 Postad 21 Mars , 2005 jag såg den på mässan åzzå men det var en restvara sa dom när jag ville köpa den jag sa att jag kan köpa visningsexet som dom hade men nej det gick inte så det e bara till att vänta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 ja vad f-n det har jag inte tänkt på !-) !-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 det är ingen båt det är ett fartyg :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 21 Mars , 2005 Nää hittar ingen bild nu...får leta mer imorn de börjar ju bli läggdags. Man kanske kan bygga en egen gasolvideo fast med 2taktsmotor ist, gasol e ju ganska farligt tjatade alltid farsan om kommer jag ihåg nu när jag tänker efter.....erfarenheter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjotrollet 0 Postad 21 Mars , 2005 den heter sjötroll ll det är bara 3 ex gjorda av den nån lirare i uppsala som bygde dom en finns på gottland å den tredje i danmark Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sjotrollet 0 Postad 21 Mars , 2005 hmm konstigt jag kan se alla men det e väl datavirus eller nåt ska se om jag kan rätta till det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 21 Mars , 2005 En cigg förkortar livet med 2 min En öl förkortar med 4 min En arbetsdag förkortar livet med 8 timmar Men vem f*n har brottom? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 21 Mars , 2005 Jag lyckades hitta en bild iaf.....men som sagt priset¿ Blir till att vänta tills Biltema eller CO kommer med ett lågbudgetalternativ jag tänker inte slänga ut nästan 15 lakan på en video.....hade de vart en dvd så kanske. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 22 Mars , 2005 SKOTTEN LEVER :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser