Gå till innehåll
onsdag 05 februari 2025
GrisMaffian

Vet någon vilken model och märke detta är?

Rekommendera Poster

Kann vara en gml. Höga Rodd eller en Rana; ELLER ett dussin andra......................... B)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jo jag vet att den kan vara många och välja på =S..men det kanske finns någon med helt otroliga kunskaper =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

jo jag vet att den kan vara många och välja på =S..men det kanske finns någon med helt otroliga kunskaper =)

Man hade kanske inte behövd lika många otroliga kunskaper om du hade givit några fler uppgifter. Längd o bredd t.ex...................

Detr är inte alltid et bilde sejer mer enn 1000 ord; och otroliga kunskaper skal man självfallet aldri tro på.

Redigerad av Oldtimer

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jadu jag har inte mätt den än..men i annons stod det 4.25 men då är ett trimplan på bak som är ett hemmabygge av någon tidigare ägare ..bredd har jag noll koll på kanske får återkomma så småningom med det

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Håller med Oldtimer.

Rana14 eller om det möjligen skulle kunna var en gammal Ryd, av färgen att dömma är den en 80-talare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är ej original färg någon gång har den blivit ommålad...Original färg Orange..Tänker direkt på Jofa kanske? ska mäta den själv oxså för och se så inte förra ägaren kanske hade fel på längd dessutom ska jag passa på mäta bredd

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...