Maxws 0 Postad 7 Maj , 2014 Någon tankar kring hur man på ett smart, praktiskt och billigt sätt ordnar ett fäste till en ipad på en segelbåt (maxi 77)? Jag antar att under sprayhooden blir lämpligt för att slippa solljus, regn och stänk? En sugproppshållare mot gelcoaten känns väl lite klen, kanske hamnar alltihop i sjön. Vissa "båtfästen" till ipad kostar ju tusentals kronor. Någon som har hittat en bra lösning? Vattentätt är väl en fördel Tacksam för tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 860 Postad 8 Maj , 2014 Jag har ofta en enkel typ påse. Kostar inte många tior (eBay). De fungerar bra men håller inte i evighet därför köper jag billiga och byter. Ofta ligger den löst i sittbrunnen eller så hänger den runt halsen. Eftersom ljusstyrkan inte är så stor behöver man ibland flytta på sig för att få skugga. Det finns ett hårt fodral som heter iPega men tror bara det finns till mini. DENNA har jag använt mycket i skogen, inte vattentät men klarar i alla fall regn. Den HÄR ser intressant ut, finns även med sugkopp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser