Riro 115 Postad 7 Maj , 2014 I sjöboden finns en kolumn där man kan se sina senaste foruminlägg. Den har slutat att uppdatera efter årsskiftet. Jag kan bara se de inlägg jag gjort 2013 och tidigare. /Robin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 9 Maj , 2014 I sjöboden finns en kolumn där man kan se sina senaste foruminlägg. Den har slutat att uppdatera efter årsskiftet. Jag kan bara se de inlägg jag gjort 2013 och tidigare. /Robin Det stämmer att det är så i dagsläget. Det är en av flera kopplingar som inte är klara med det nya forumet. Du kan se alla dina inlägg i din profil. Klicka på ditt användarnamn uppe till höger och välj Mitt innehåll så kommer du till rätt ställe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 13 Augusti , 2014 Detta är åtgärdat så det syns under gamla sjöboden också nu. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
I sjöboden finns en kolumn där man kan se sina senaste foruminlägg. Den har slutat att uppdatera efter årsskiftet. Jag kan bara se de inlägg jag gjort 2013 och tidigare.
/Robin
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser