Gå till innehåll
tisdag 28 januari 2025
Kipemoja

Yamaha 225 service på Västkusten?

Rekommendera Poster

Var servar ni era Yamahamotorer? Bor själv i Kungälv och har båten i Marstrandsområdet. Några som är bra/bättre?post-104122-0-84565700-1399366393_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Lite norr om där fotot är tagit - GBM AB, 457 73 Havstensund, tel 0525-199 60. Min ärfarenhet är av proffsiga bra folk. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack AlfaAlfa.

GBM känner jag till. Det är därifrån jag just kastat loss. Tänkte slippa ta mig till Havstensund för service bara... Men håller helt med om att de är/var proffsiga. Vi har fått extremt bra mottagande från första stund då vi besökte butiken, lämnade vår gamla båt i inbyte och ända tills vi åkte därifrån med vår nya båt. ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Kan bara hålla med om GBM i Havstenssund, och enligt ditt tidigare inlägg i en annan tråd var det väl där Du inhandlade båten :)

EDIT: Du hann visst före med ett inlägg.

Ett alternativ är Smögen Marin men då tycker jag att GBM är proffsigare samt billigare :)

Redigerad av SeaMaster560wa

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

C-mek och Kode marin ligger båda i Kode strax innanför Marstrand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kode Maskin o Marin hade varit perfekt. Där servade jag min Mercury 75 Optimax och var nöjd med den service de gav. Men när jag tittar på dera hemsida ser jag inte att de har Yamaha.. Jag mailar dem genast och hör! Tack för tipset!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...