kakmonstret 0 Postad 5 Maj , 2014 Hej! Undrar om någon kan tipsa om var man fyller/pantar/köper gasol i Göteborgsområdet? Jag gissar att man kan göra detta på Seasea eller Hjertmans, eller rentav bensinmacken? Men är det prisvärt? Jag har två behållare/tuber varav den ena är tom Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 108 Postad 5 Maj , 2014 Gas och gasolmästatna i sisjön. Www.Ggm.nu Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MeaDiva 1 Postad 5 Maj , 2014 Håller med föregående talare, Gas och Gasolmästarna på Agust Barks gata är kanon! /Tobias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GustavB 9 Postad 5 Maj , 2014 Har inte åkt upp dit än men om man behöver mycket kan det vara värt en tripp till skepplanda och gasoldirekt.se som fyller på flaskan för 25:-/kg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kakmonstret 0 Postad 5 Maj , 2014 Tack så mycket för era svar! Då har jag två alternativ att kolla upp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 5 Maj , 2014 Jag åker till Skepplanda, funkar kanon om man bara kommer ihåg att kolla deras öppettider via webben /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser