iron_eagel2 0 Postad 20 Mars , 2005 Sitter och tittar ut i mörkret ( -12 grader) och undrar var våren är? Är det någon som har sett till den? Längtar så efter att få börja rusta båten. :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 21 Mars , 2005 Snart börjar det... I eftermiddag är hon hemma igen från vinterförvaringen, redo att börja vårdas! I tidningarna här säger de att det ska bli runt 10 grader varmt mot helgen, så nu börjar allvaret! Snö och is är näst intill helt borta! :-D :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 21 Mars , 2005 Hämtade hem båten förra veckan. Har börjat plocka ner drevet. I påsk blir det polering för hela slanten. Soligt och gött väder i Småland idag. VÄRMEN ÄR PÅ VÄG :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryssen 0 Postad 21 Mars , 2005 suck.......1m snö, -5grader och mulet, ingen vår var jag än ser, fast det är i Moskva, hemma i Bohuslän är allt bättre, frågan är dock när man hinner dit.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fille90 0 Postad 21 Mars , 2005 Här på Gotland är snön nästan helt borta!! och det ska bli varmare. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 vadå? hoppa under presäningen och börja gräv :-D :-D :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 först måste du bli ett ljus huvud :-D :-D klicka på bilderna till höger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 21 Mars , 2005 Bredvid textrutan som du skriver in texten i finns en hjälp-ruta. Klicka på en av solarna :-( så kommer symbolen in i texten i form av kolon, streck parenteser etc. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 musen på ikonerna till höger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 försök med båda musarna samtidigt så kanske det funkar hehe :oops: . tryck på en ikon så blir det olika symboler sen syns dom när du skickar ut texten du skrivit :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 nu du nu kan du ta igen dom 15 åren med den andra musen oxå :oops: :oops: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 då så bara att vänta på sjösättningen nu då ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 jag har så mycket att göra med min båt så isen kan ligga kvar än. bara det slutar vara minus på nätterna.nu har jag nog bitit i det sura äpplet när jag vill att isen kan ligga kvar ett tag till :-nojd :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 jag får väll ta min 10 kilowatts byggfläkt så ska ja nog oxå få 20 grader varmt he he :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 ja men du har större båt oxå hehehe :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 oj då tar det lång tid att värma upp båten. min är bara 6.50*2,40 :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 nej då strömmen kommer ju från norrland så vi får den billigt här i söder :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 21 Mars , 2005 okej då jag får väll kontra med min wallas värmare då :mad: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 22 Mars , 2005 :-tackar Nu på morgonen har vi 1,1, fatta plusgrader på morgonen nu är nåt på G!!! :-tackar PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser