bar190 0 Postad 20 Mars , 2005 Nu ska Cascaden säljas... Efter svår ångest har jag insett att jag inte hinner med två båtar. Se min annons om ni är sugna på en charmig cabinbåt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 20 Mars , 2005 inte för att gnälla men den båt du har stavas Cascade....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 20 Mars , 2005 hmmm det är väl det jag skrivit? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 20 Mars , 2005 Ja men inte i sjöboden och på blocket........ Vi ska inte göra nåt sort av de här...ville bara upplysa :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 21 Mars , 2005 Nämen ser man på, jag är ju helt förvirrad... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 24 Mars , 2005 Jahapp, nu är den såld. tog tre dagar. ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Jonathan Postad 11 April , 2005 Hej jag har också en Cascade 19 och undrar hur mycket du fick för din båt? MVH Jonathan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser