gissla 1 Postad 27 April , 2014 (redigerade) Hej, fixar med båten inför försäljning. Men nu när allt fungerar klickar relät till powertrimpumpen när jag ska tilta. Hur kan man testa om relät är trasigt? Sätta något ledande mellan de stora polerna? Har bytt kontakter och polskor vid batteri så dessa borde vara ok! /mvh Redigerad 27 April , 2014 av gissla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 27 April , 2014 Hej, finns en verkstadshandbok HÄR för gen1.Skulle följt testbeskrivningarna, har inte kollat men ifall reläerna har växlande kontaktfunktion blir det kanske kortslutning med överbryggning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gurgel 0 Postad 30 April , 2014 Det är inte så att trimplanet fastnat? Mitt trimplan klickar när den är i max eller min läge Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gissla 1 Postad 30 April , 2014 Haha man var tydligen tvungen att koppla in minuskabeln också (hade lagt sig under batteriet när jag bytte) Ibland är det enkelt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser