Chacke 1 Postad 26 April , 2014 Provade idag att köra powertrim på mitt alpha one drev men det hände inget även fast pumpen lät Någon annan som har varit med om det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 27 April , 2014 Finns en verkstadsmanual HÄR för gen2. Kanske går det så kärvt att tryckventiler öppnar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chacke 1 Postad 27 April , 2014 Om tyckventilen öppnar så bör det väl komma ut olja, men det gör det inte. Får grotta ner mig lite i manualen. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 27 April , 2014 Om tyckventilen öppnar så bör det väl komma ut olja, men det gör det inte. Får grotta ner mig lite i manualen. :-) Gör så. Tror att övertrycksventilen släpper oljan från pumpens utgång direkt till dess ingång för att lätta pumpbelastningen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chacke 1 Postad 27 April , 2014 Hade stora planer idag för att lösa problemet. Tvingade med mig stora dottern för att hon skulle hjälpa till, men när vi provade så visade det sig att det funkade :-) Tack för visat intresse för mitt problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser