Mogwai 0 Postad 26 April , 2014 Hej, Har en spridare som läcker mellan godset och hylsan eller vad det är man ser på bilden? Den läcker VÄLDIGT lite dvs om man lägger såpvatten runt så bubblar det lite i kanten till hylsan eller vad det är? Olja osv ser kanon ut och motorn går som den skall. Hylsan sticker dessutom upp ifrån godset på motorn vilket det endast gör vid den spridaren. Någon som vet om jag skall plocka ut alltihop eller försiktigt slå ner hylsan för att se om det blir tätt? Jag är nybörjare på dislar men har skruvat en del på bensinare (V8). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 26 April , 2014 Nej va fasen går maskinen bra så varför krångla! Skulle tro att deflesta får bublor om dom såpar spridarna. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mogwai 0 Postad 26 April , 2014 Joo jag vet men min tanke är väl mest så att det inte skall leda till följd problem i framtiden... Jag hade ju en ny V8 i min föredetta båt och är ju inte van vid gammla damer som de här..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser