Jonasmal 0 Postad 25 April , 2014 Hallå, är det någon som har koll på varför det sitter en bred vit tejp runt överkanten på bensintanken som en ram? Det är en sea ray 215, kan man ta bort den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 25 April , 2014 Stör den? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonasmal 0 Postad 25 April , 2014 Nja, den sitter halvlöst och ser ganska sunkigt ut. Undrar om den gör någon nytta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 25 April , 2014 Nja, den sitter halvlöst och ser ganska sunkigt ut. Undrar om den gör någon nytta? Riv bort den då. En tape på en bensintank kan väl knappast ha nåt mer är en estetisk funktion. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 25 April , 2014 Nja, den sitter halvlöst och ser ganska sunkigt ut. Undrar om den gör någon nytta? Riv bort den då. En tape på en bensintank kan väl knappast ha nåt mer är en estetisk funktion. ...men, luktar det bränsle när den är borttagen............så är tanken tejpad........:-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonasmal 0 Postad 25 April , 2014 Tack, tänkte om det var för att det inte ska komma ner något skräp mellan tanken och väggen kanske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 26 April , 2014 (redigerade) Tack, tänkte om det var för att det inte ska komma ner något skräp mellan tanken och väggen kanske Det är ju helt omöjligt att veta varför det sitter en bred tejp på en bensintank, speciellt med de knapphändiga uppgifter som givits och utan några bilder. Handlar du efter vad två "tramspellar" skriver på internet. Tar du bort tajpen, kanske båten sjunker - vad vet jag. Redigerad 26 April , 2014 av toaen 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 26 April , 2014 Intressant.... eh... tråd... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 26 April , 2014 Intressant.... eh... tråd... Läs inte då.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 26 April , 2014 Intressant.... eh... tråd...Läs inte då.... kärlek, harmoni, livsglädje och... Killerbo☺ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 27 April , 2014 Jajjemen Max, jag ligger definitivt i en egen kategori. Den kännetecknas av att man inte gillar onödiga spydigheter i otaliga trådar och som inte har nåt med ämnet att göra 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
df90 14 Postad 27 April , 2014 Om vi håller oss till ämnet så skulle jag rekommendera att du tar en bild på tejpen så är det mycket lättare att ge ett bra svar. Skulle ju kunna vara som du gissar en typ av tätning mellan tank och skott. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonasmal 0 Postad 1 Maj , 2014 Ska ta en bild när jag är i båten nästa gång Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser