larchr 0 Postad 24 April , 2014 Hjälp! Tre av de rostfria fästena på styrbords sida till pulpiten/räcket till min Bayliner Trophy 2152 av 2000 års modell har gått sönder under vinterförvaringen. När jag tittar närmare på de övriga fästena (totalt tio stycken), så är det sprickor i flera av dem. Samlas det vatten i dem som spränger när det blir is? Hursomhelst, vet någon hur/var jag får tag i nya fästen? Dom ska luta c:a 60 grader och kunna omsluta rör som är c:a 22 mm (7/8") i diameter. Jag har sett fästen för 25 mm rör. Dom måste rimligen vara för stora. Dessutom är fästplattan rund och 73 mm i diameter vilket blir i största laget för mej. Tack på förhand för all typ av input! Mvh //Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 24 April , 2014 (redigerade) Du hittar dom hos adam marin.se Värmland...... http://www.adammarin.se/ Redigerad 24 April , 2014 av Minego Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larchr 0 Postad 24 April , 2014 Ja, shit happens verkligen! Tack för tipset, dock. Jag kollar hos Adam Marin. Dom verkar vara slut för tillfället men ska komma in snart. //Lars Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser