St-i 1 Postad 23 April , 2014 Hej, som sagt så vet jag inte vad detta är för en båt, den är 550/560 lång halvdant räknat, 2,60m bred på bredaste stället som är under sidolamperna.. Enligt tidigare ägare var det en örnvik 550, och dem hade rensat ut möbler och dylikt i bak för att få bra med plats att drilla fisk på. Enligt en annan kille som verkade säker på sin sak sa att det var en ryds camping eller ryds campus.. Hitta dock en Ryds Camping 1975a, som var snarlik på utsidan, men enligt en annan ja känner är min båt ingen camping dömt från insidan. Skulle verkligen vilja veta Tack på förhand, MVH Pontus 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
St-i 1 Postad 23 April , 2014 Ingen som har någon aning? Skulle va guld värt om någon visste.. Eller någon som vet ngn som kan veta! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 23 April , 2014 Ser absolut ut som en Örnvik 550HT Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
St-i 1 Postad 24 April , 2014 Enda skillnaden är ju bågarna ifram, sen har ju örnvik 550 säten hela vägen? Tänkte de kanske fanns någon äldre örnvik utan fullt med säten. Jag får väl helt enkelt skriva örnvik 550 hos försäkringsbolaget? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vieryd 0 Postad 24 April , 2014 Jag har en Örnvik 550 med styrpulpet och detta skrov ser identiskt ut på bilden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
St-i 1 Postad 25 April , 2014 Då är de väl en äldre örnvik 550 då kanske? Får försäkra den som det iaf! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser