Markus_KBSS 3 Postad 20 April , 2014 Ohoj alla skeppsråttor!Varit iväg och seglat i Öresund ett par otroligt härliga dagar.Första gången som jag seglade här så det var nya vatten. Skulle vilja framföra ett allmänt klagomål mot en gästhamn.Dom var visst trevliga och så, och där fanns fina toaletter, dusch och bastu och allt du kan tänka dig, eller ja!Det var åtminstone vad dom sa.Renovering pågår, det enda som fanns var ett litet skithus inte större än sittbrunnen på den nordiska folkbåten vi seglade. Där var dessutom tomt på papper, ingen möjlighet att torka vare sig asen eller händerna.Det hade varit Helt ok om dom reducerat priset eller tom. bjudit på det. (Lågsäsong dessutom!)Men jag fick ändå erlägga full hamnavgift!Dålig stil tycker jag!Hamnen är Sveriges sydvästligaste sådan. /Markus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 20 April , 2014 Shit :-( Håppas du har det bättre nu.............. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 20 April , 2014 Tråkigt att höra, men den krassa sanningen är att de kan skita i reducerad avgift. De kommer att ha lika många gäster ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 20 April , 2014 En gästhamn man inte ska lägga sig i när det blåser akterifrån är Gräddö. De har noll koll på bojkättingarna och det bruka vara någon per år som brister med båt i kaj som följd. Ligger där själv ibland men bara om det är lugnt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markus_KBSS 3 Postad 20 April , 2014 Tråkigt att höra, men den krassa sanningen är att de kan skita i reducerad avgift. De kommer att ha lika många gäster ändå. Ja, tyvärr är det ju så. Jag reagerade mest på att hamnvärden berättade för oss att här fanns både dusch och bastu mm.. Efter ett par dagar på sjön hade det varit gott att värma upp sig lite. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser