Gäst sdk780 Postad 18 April , 2014 Hej! Jag tycker fortfarande att "nya" forumet är så lite användarvänligt att jag i stort sett inte läser eller skriver mer. Tänkte jag skulle gå in och se om det kommit några förbättringar men det ser lika ut som sist. Är jag ensam om att i stort sett ha"gett" upp MG? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 529 Postad 18 April , 2014 (redigerade) Jag vet inte hur trafiken förändrats, men känns som vanligt ungefär. Om man kollar på några sighter som håller koll på trafik så verkar trafiken på MG ha ökat något jämfört med tidigare år, men inte mycket. Vad tycker du har blivit sämre? Vilka problem har du? Det finns säkert hjälp att få här på MG som i så många andra frågor. Mackey Redigerad 18 April , 2014 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 19 April , 2014 (redigerade) Jag tycker forumet fungerar skapligt bra nu, har Vista och Firefox. Men min inlärningskurva är ganska flack så det tar tid att begripa alla finesserna. :-) Kort fråga: Varför hamnar citerade inlägg i flera led så konstigt ibland, vad gör jag för fel? Se t.ex. det HÄR inlägget, där jag alltså besvarade Bhemacs inlägg med svarsknappen alldeles ovanför. Istället citeras mitt eget tidigare inlägg ytterligare en gång men inte Bhemacs, och tidsordningen blir genomgående nyast överst (fast resten av tråden har nyast nederst)? Edit: Oj, Bhemacs inlägg var visst citerat nederst ser jag först nu. Bara att börja svarsskriva under inlägget istället för "default" över då gissar jag? Annan fråga, varför öppnas inte länken ovan i nytt fönster som brukligt annars? Redigerad 19 April , 2014 av Thomas-1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 529 Postad 19 April , 2014 (redigerade) ... Annan fråga, varför öppnas inte länken ovan i nytt fönster som brukligt annars? Jag håller med, det skulle vara bättre. Jag gör en buggrapport på det eftersom jag tänkt samma tanke. Om man högerklickar på länkar kan man välja hur och var man vill öppna länken. Macky Redigerad 19 April , 2014 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 19 April , 2014 Hej! Jag tycker fortfarande att "nya" forumet är så lite användarvänligt att jag i stort sett inte läser eller skriver mer. Tänkte jag skulle gå in och se om det kommit några förbättringar men det ser lika ut som sist. Är jag ensam om att i stort sett ha"gett" upp MG? Vilken glädjespridare du är 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser