smirre10 3 Postad 16 April , 2014 Hej alla proffs. En fråga på min parad, som ni ser på fotot är det trädetaljen jag har en fråga på. Jag skulle vilja ha den mörkare å när jag var på seasea så rekommenderade dom bets international. Jag har tagit bort motsvarande bit på styrbords sida då den var i dåligt skick och jag har slipat ner den till trärent. Det jag gjorde var att slipa på baksidan för att kunna se hur det skulle bli med betsen å då kommer dom svarta prickarna fram som det gör antar jag om det är mögelfläckar. Vad är bäst å göra tycker ni? Tacksam för all hjälp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 16 April , 2014 Vad är det undrar över? Hur du ska lägga på betsen? Om du undrar över hur du ska betsa så lägg på betsen med en trasa som du blöter i bets och sen gnuggar in betsen i trät med. Då blir det jämnast Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smirre10 3 Postad 16 April , 2014 Det jag undrade över va om jag skulle betsa eller om jag ska välja annat alternativ, är lite rädd att dom svarta prickarna kryper fram å att det ser illa ut om jag betsar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fjordpetter 7 Postad 16 April , 2014 Du kan bleka bort det med oxalsyra. Prova dig fram till uppnådd effekt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smirre10 3 Postad 16 April , 2014 Du kan bleka bort det med oxalsyra. Prova dig fram till uppnådd effekt! Ok ska man ta det innan betsen eller efter? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fjordpetter 7 Postad 16 April , 2014 Innan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fjordpetter 7 Postad 16 April , 2014 http://www.alfort.se/sv/varumarken/nitor/kemikalier/Sortiment/Kemi-Spray--Bat/NITOR/Baskemikalier-Losningsmedel/Oxalsyra/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smirre10 3 Postad 17 April , 2014 http://www.alfort.se/sv/varumarken/nitor/kemikalier/Sortiment/Kemi-Spray--Bat/NITOR/Baskemikalier-Losningsmedel/Oxalsyra/Tack för tipset,Köpte det idag å körde på det en sväng så får jag se om det hjälper:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser