Azguz 105 Postad 11 April , 2014 Hej!Jag har noterat lite skillnad mellan 32 och 32 E. Överbyggnaden är ju olika och E ser rymligare ut, iaf mot fören.. Men hur är det i praktiken? Är Marieholm 32(s) "tillräckligt" ändå? Förstår ni vad jag frågar efter? Är det värt att leta 32E istället för 32? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 11 April , 2014 32E ser betydligt bättre ut, 32 brukar man kalla skidbacken, men smaken är ju som ,,,,, ja du vet Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 11 April , 2014 Kommer jag ihåg rätt har Marieholm 32an propellern akter om rodret och är bedrövlig att manövrera. Vegan har liknande montage. Jag skulle välja bort dessa båtar som är "felkonstruerade". Finns säkert andra "riktigt" konstruerade båtar att välja på. Utbudet nu är rikligt och det är köparens marknad. Många Vega ägare monterar på ett häckroder. Går troligtvis att förse M32a med dylik. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Azguz 105 Postad 12 April , 2014 Tack för responsen! Är 32 S rymlig då ändå? Låter mindre bra med rodret dock! En kunskap att ha med sig när jag tittar vidare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser