Jonasmal 0 Postad 31 Mars , 2014 Någon som har bra tips på rengöring av dynor, typ fejk skin eller vinyl kanske det heter. Har en sea ray från 1999. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan66smart 10 Postad 31 Mars , 2014 Prova med pressad citron, fungerade perfekt på min Uttern med liknande material i klädseln. Det bör vara svalt så att det inte dunstar. Låt det ligga över natten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan66smart 10 Postad 31 Mars , 2014 Om klädseln är ljus så klart. Om den är mörk vet jag inte om det fungerar. Den kanske bleks. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonasmal 0 Postad 31 Mars , 2014 Tackar, den är ljus så ska testa! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hellix 5 Postad 31 Mars , 2014 Mina vita "galon" dynor rengör jag med en mirakelsvamp och rent vatten!! de blir som nya! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonasmal 0 Postad 1 April , 2014 Vad är en mirakelsvamp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser