jmahler 1 Postad 31 Mars , 2014 Hej, Bifogad bild är reglaget för att hissa upp och ner mitt drev. Jag skulle vilja hitta nya sådana reglage. Antingen samma modell eller någon annan modell. Var hittar jag dem? Tack, /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stormbrother 0 Postad 6 April , 2014 Om reglagen är trasiga skulle jag vända mig till Volvo Penta och köpa nya. Finns de inte kvar som reservdel kan du prova Tackel och Tåg i Sthlm. Alternativ tre: plocka lös dem, spraya dem och byt ut brytaren och ev. Lampan/dioden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawing 10 Postad 6 April , 2014 Ebay.com Jag har hittat flera delar både nya och begagnade till riktigt bra pris. Det senaste var en del som Penta skall ha 3800 kr för och jag fick tag i samma del lätt beg. för 834 kr inkl frakt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MartinX 42 Postad 6 April , 2014 Vilket drev är det? På dom gamla dreven är det bara en enpolig växlande återfjädrande strömbrytare med mittläge som du kan köpa lite var stans för runt 100kr, Lamapan är bara en lampa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser