Mackey 4 477 Postad 28 Mars , 2014 (redigerade) Jag kan klistra in en snygg tabell i textinmatningsrutan, men sedan blir det bara fult! En tabell som ser bra ut i textinmatningsrutan blir så här när jag skickar iväg den. 1 2 3 Ett två tre Skulle sett ut så här ungefär. 1 2 3 Ett två tre Mackey Redigerad 28 Mars , 2014 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 28 Mars , 2014 OK. Hur fick du till tabell 2? Sitter mobilt och ledig men bra för info när jag kollar av det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Mackey 4 477 Postad 29 Mars , 2014 Helt manuellt 1 mellanslag mellanslag mellanslag 2 mellanslag mellanslag mellanslag 3 Ett mellanslag mellanslag mellanslag två mellanslag mellanslag mellanslag tre Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 29 Mars , 2014 OK. Skall kolla upp detta när jag är på plats. Tack för info. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 206 Postad 29 Mars , 2014 Annars är det ju möjligt att göra en bild av tabellen tänker jag..? Det är så jag gjort tidigare i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Mackey 4 477 Postad 29 Mars , 2014 (redigerade) Tänkte inte på det, men... Det skulle ändå vara bra att kunna göra och klistra in tabeller för att slippa gå via en bild som jag först måste spara på en webbsida för att sedan länka till den, i all fall om jag vill lägga den mitt i texten och inte bifoga den som ett dokument och i alla fall vad jag lyckats med hittills när det gäller att använda bilder. Mackey Redigerad 29 Mars , 2014 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jag kan klistra in en snygg tabell i textinmatningsrutan, men sedan blir det bara fult!
En tabell som ser bra ut i textinmatningsrutan blir så här när jag skickar iväg den.
1
2
3
Ett
två
tre
Skulle sett ut så här ungefär.
1 2 3
Ett två tre
Mackey
Redigerad av MackeyDela detta inlägg
Länk till inlägg