Paradise 5 Postad 24 Mars , 2014 Det vore bra med datum och klockslag för senaste inlägg i anslutning till varje tråd så man vet om något hänt sedan man kollade senast. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Paradise 5 Postad 24 Mars , 2014 Oops, Nu finns det, glöm denna tråd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 494 Postad 24 Mars , 2014 Så det kan bli. Ett tips, om man klickar på datumet för det senaste inlägget kommer man dit, kan vara bra i långa trådar som man hängt med i så att man slipper bläddra till slutet. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 26 Mars , 2014 Men jag förstår vad du far efter, Mackey? I vart fall jag saknar mycket förra startsidan där jag såg de senaste inläggen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 494 Postad 1 April , 2014 (redigerade) 2014-03-26 vid 16:03 skrev Funkis: Men jag förstår vad du far efter, Mackey? I vart fall jag saknar mycket förra startsidan där jag såg de senaste inläggen... Menar du som bifogade fil? Finns i sådana fall under "Aktiva trådar" överst till vänster. Om man klickar i de inringade tiderna/datumen som jag ringat in så kommer man till trådens sista inlägg, kan vara bra om man redan läst en tråd. Mackey Redigerad 1 April , 2014 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser