Varje gång jag skriver ett inlägg får jag upp ett felmeddelande. Inläggen registreras dock ooch jag ser dem om jag klickar tillbaka i webläsaren (Chrome el androids standard gör ingen skillnad) Felet uppstår inte via iPhone eller PC utan bara från min platta (Asus MemoPad 10 m android 4.2.1)
Har provat att rensa cache och tömma kakburken utan resultat. Det händer -dock mer sällan- även om jag bara klickar mig in för att läsa random tråd
-Avbryter detta inlägg för att ta en skärmdump för att bifoga i senare redigering.
Edit: Klickar jag på "hämta igen" händer inget annat än att sidan uppdateras och meddelandet visas igen. Klickar jag på "Visa mer" visas följande text: Webbsidan på http://www.maringuiden.se/forum/topic/71323-felmeddelande-varje-gÃ¥ng-jag-skriver-ett-inlägg/ har resulterat i för många omdirigeringar. Problemet kan eventuellt åtgärdas genom att rensa bort cookies för den här webbplatsen eller tillåta cookies från tredje part. Om detta inte åtgärdar problemet kan det bero på ett konfigurationsproblem i servern och inte ett problem med enheten.
Varje gång jag skriver ett inlägg får jag upp ett felmeddelande.
Inläggen registreras dock ooch jag ser dem om jag klickar tillbaka i webläsaren (Chrome el androids standard gör ingen skillnad)
Felet uppstår inte via iPhone eller PC utan bara från min platta (Asus MemoPad 10 m android 4.2.1)
Har provat att rensa cache och tömma kakburken utan resultat. Det händer -dock mer sällan- även om jag bara klickar mig in för att läsa random tråd
-Avbryter detta inlägg för att ta en skärmdump för att bifoga i senare redigering.
Edit: Klickar jag på "hämta igen" händer inget annat än att sidan uppdateras och meddelandet visas igen.
Klickar jag på "Visa mer" visas följande text:
Webbsidan på http://www.maringuiden.se/forum/topic/71323-felmeddelande-varje-gÃ¥ng-jag-skriver-ett-inlägg/ har resulterat i för många omdirigeringar. Problemet kan eventuellt åtgärdas genom att rensa bort cookies för den här webbplatsen eller tillåta cookies från tredje part. Om detta inte åtgärdar problemet kan det bero på ett konfigurationsproblem i servern och inte ett problem med enheten.
Redigerad av stavhammar
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser