lawea 16 Postad 19 Mars , 2014 Jag skriver shoppinglista inför vårens drevservice. Då snubblar jag över något som jag inte ens visste fanns: Drevdusch. Behövs detta på en Flipper 666HT från 2002 med 220HK och Alpha One Gen II-drev eller är det bara något som behövs på mer motorstarka båtar eller kanske t.om.m ett skapat behov? Tackar för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 19 Mars , 2014 Alla planande båtars drev mår bra av drevdusch. Givetvis värre på tyngre båtar men snabbgående mindre båtar får inte mycket kylning av vattnet så behövet finns allt där också Jag skriver shoppinglista inför vårens drevservice. Då snubblar jag över något som jag inte ens visste fanns: Drevdusch. Behövs detta på en Flipper 666HT från 2002 med 220HK och Alpha One Gen II-drev eller är det bara något som behövs på mer motorstarka båtar eller kanske t.om.m ett skapat behov? Tackar för svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
HanneZ82 9 Postad 19 Mars , 2014 Behöver skiljer sig även om man kör båten länge i plan samt i vilken temperatur vattnet är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser