rafael 4 Postad 18 Mars , 2014 Hej ! Funderar på att köpa manövrerbara trimplan till min 6,7 m långa båt. Har egentligen redan själva planen, men ingen trimanordning. Har lagt märke till att Biltema säljer hydrauliska sådana till hyggligt pris. MIN FRÅGA: ÄR BILTEMAS TRIMPLANS HYDRAULIK BRA? Säkert har många erfarenhet av detta. Tacksam för svar, hälsn. Rafael. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pakik 0 Postad 19 Mars , 2014 Jag köpte Biltemas trimplan för nåt år sedan och monterade på min Alfa 24, även jag hade plåtarna från början.Och svaret på din fråga då; dom har fungerat klanderfritt de säsonger jag har haft dom! Skulle absolut rekommendera ett köp... /Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gposkar 1 Postad 19 Mars , 2014 jag hade biltemas trimplan på min solö och dom fungerade perfekt under den tid jag hade båten så jag skulle rekommendera deras trimplan mvh Kaj Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 19 Mars , 2014 Hej ! Funderar på att köpa manövrerbara trimplan till min 6,7 m långa båt. Har egentligen redan själva planen, men ingen trimanordning. Har lagt märke till att Biltema säljer hydrauliska sådana till hyggligt pris. MIN FRÅGA: ÄR BILTEMAS TRIMPLANS HYDRAULIK BRA? Säkert har många erfarenhet av detta. Tacksam för svar, hälsn. Rafael. Hade dessa i en Selqueen 24 tidigare. Jag hade problem med tryckreglaget upp ned, garantitiden hade gått ut men Biltema gav mig ett nytt utan deb. eftersom det var ett känt fel....mao ganska säker på att felet är tillrättat idag. Mycket nöjd med det annars, skulle inte tveka att köpa en gång till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rafael 4 Postad 20 Mars , 2014 Jag köpte Biltemas trimplan för nåt år sedan och monterade på min Alfa 24, även jag hade plåtarna från början. Och svaret på din fråga då; dom har fungerat klanderfritt de säsonger jag har haft dom! Skulle absolut rekommendera ett köp... /Patrik Tack Patrik för ditt uttömmande svar. Andra har svarat lika. Tack, Rafael. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rafael 4 Postad 20 Mars , 2014 jag hade biltemas trimplan på min solö och dom fungerade perfekt under den tid jag hade båten så jag skulle rekommendera deras trimplan mvh Kaj Tack Kaj för ditt positiva svar. Kan berätta att också vi hade Solö en gång. Nu är det Scantic 670 som gäller. Tror att jag köper Biltema hydraulik. Tack, Rafael. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rafael 4 Postad 20 Mars , 2014 Hej ! Funderar på att köpa manövrerbara trimplan till min 6,7 m långa båt. Har egentligen redan själva planen, men ingen trimanordning. Har lagt märke till att Biltema säljer hydrauliska sådana till hyggligt pris. MIN FRÅGA: ÄR BILTEMAS TRIMPLANS HYDRAULIK BRA? Säkert har många erfarenhet av detta. Tacksam för svar, hälsn. Rafael. Hade dessa i en Selqueen 24 tidigare. Jag hade problem med tryckreglaget upp ned, garantitiden hade gått ut men Biltema gav mig ett nytt utan deb. eftersom det var ett känt fel....mao ganska säker på att felet är tillrättat idag. Mycket nöjd med det annars, skulle inte tveka att köpa en gång till. Tack för ditt svar. Roligt att höra. Andra har också varit nöjda så det blir nog Biltema hydraulik. Tack och hälsn. Rafael. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Karevigarn 0 Postad 22 Maj , 2014 HejKöpt Biltemas trimplans sats och monterat i veckan.Dessvärre läckte det ur båda kolvarna på hydraliken. Efter samtal med biltema kommer jag få skifta dom men en väntetid på 3 v! Inte jätte spännande så här med sommaren närmandes i hög språng. Mkt märkligt att båda kolvarna läckte i axeltätningen. Anslutningen till bordgenomföringen känns även den lite plastig men håller iaf tätt.Mvh Alexander Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser