Funkis 143 Postad 17 Mars , 2014 Alltså, glömmer jag att logga ut hemma så kunde jag förut ändå logga in på lunchen på jobbet.Men idag gick inte det… en säkerhetsfunktion? Bra i och för sig men då måste jag ändra beteende! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 17 Mars , 2014 Alltså, glömmer jag att logga ut hemma så kunde jag förut ändå logga in på lunchen på jobbet. Men idag gick inte det… en säkerhetsfunktion? Bra i och för sig men då måste jag ändra beteende! Du skall kunna logga in på en ny dator. Du kommer dock att bli utloggad på den andra för säkerhetens skull. Även för dataintegritetens skull. Prova att göra det igen annars maila mig så skall jag återställa din loginkey. Det kan vara så att man behöver logga in 2 gånger den första gången man loggar in på nya forumet. Detta för att authcooikes har ändrats. //stavhammar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Alltså, glömmer jag att logga ut hemma så kunde jag förut ändå logga in på lunchen på jobbet.
Men idag gick inte det… en säkerhetsfunktion? Bra i och för sig men då måste jag ändra beteende!
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser