undrande 60 Postad 2 Oktober , 2014 (redigerade) Själv undrar jag varför annonsen är borta. Köpte du (bilen) ? Redigerad 2 Oktober , 2014 av undrande Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Postad 2 Oktober , 2014 Man hade säkert kunnat pruta om man avstod vissa delar av erbjudandet och bara nöjde sig med bilen, jag ville vara seriös så jag mejlade dem istället men fick inget svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 7 December , 2015 (redigerade) Betyder det att han tankar finsoppa - typ alkylat? Känns inte så smart.. Edit: bild + länk: http://www.blocket.se/stockholm/PARSUN_gourmetsas_stroke_5_hastar_64249475.htm?aw=1 Redigerad 7 December , 2015 av Bjaerven Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Diesel_Pelle 39 Postad 7 December , 2015 Men självklart så är ju inbytesvärdet för en båt med ett priset 200 kkr, 425 kkr. Måste ju gälla lika där Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser