Gå till innehåll
torsdag 09 januari 2025
Bennyj

kylskåp wetbar bavaria 27 sport

Rekommendera Poster

Hej!

Letat som fasen efter mått på vilken storlek ett kylskåp i wetbaren.

Finns så vitt jag hittat ingen beskrivningeller data på mått.....

Vet nån, kanske nån som har en likadan båt...

Tacksam för alla ledtrådar.

Mvh

Benny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har en 28 och jag tror att det är samma strl på kylskåpet. 50 liters är det isf. Men slå en signal till bavariasverige o kolla för säkerhets skull

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har en 28 och jag tror att det är samma strl på kylskåpet. 50 liters är det isf. Men slå en signal till bavariasverige o kolla för säkerhets skull

Tack för ditt svar, det blev en 50 l kyl. Dock fatta 15mm i djup, men ett par teak-lister gör susen!

Har du en orginal manual över din båt? Manualen till vår båt känns inte riktigt komplett (Kopierade A-4 sidor i hophäftade)

Vore kanon att få tag i en...

Mvh

Benny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för ditt svar, det blev en 50 l kyl. Dock fatta 15mm i djup, men ett par teak-lister gör susen!

Har du en orginal manual över din båt? Manualen till vår båt känns inte riktigt komplett (Kopierade A-4 sidor i hophäftade)

Vore kanon att få tag i en...

Mvh

Benny

Skicka gärna ett pm med din mailadress så kan jag scanna in manualen. Är bitvis lite taskig översättning, typ google. Men man får rätt bra koll på båten iaf. Kommer dock till båten först om ett par veckor så det dröjer lite med inscaningen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...