2HOT4U 3 Postad 11 Mars , 2014 varför hoppar det över radera när jag skriver inläggjag trycker på shift och enterser bra ut när jag skrivermen när jag postar så blir det massa tomma rader varför?kör med Win7 och IE11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Gäst Kalman Postad 12 Mars , 2014 Samma fel när jag skriver, har varit så sedan jag skrev första gången för ett bra många antal år sedan. Det är bara att gilla läget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Mackey 4 477 Postad 19 Mars , 2014 Der problemet har inte jag. Inte på surfplatta, Samsung, och inte på dator med IE8 eller Google Chrome. För mig ser Kalmans inlägg ok ut, utan tomrader mellan textraderna. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 KillerBoo 58 Postad 20 Mars , 2014 varför hoppar det över radera när jag skriver inlägg jag trycker på shift och enter ser bra ut när jag skriver men när jag postar så blir det massa tomma rader varför? kör med Win7 och IE11 Shift+enter är väl eg ett "programbundet" kommando? Alltså att kommandot kan användas till olika saker i olika program. Ordbehandling i MS Word ger ju tex en "mjuk" radbrytning. Men, bara för att det gör så i Word betyder inte att det gör samma sak i en editor på en websida. Prova att bara skriva texten rakt upp och ner och bara skapa nya stycken/rader manuellt (med entertangenten) när så önskas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 20 Mars , 2014 Det är som någon nämner en fråga om i vilken miljö/program man är och skriver i.I detta fall och som i dom flesta webbläsareditors så ger enter en radbrytning och shift+enter ger en vanlig radbrytning det med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
varför hoppar det över radera när jag skriver inlägg
jag trycker på shift och enter
ser bra ut när jag skriver
men när jag postar så blir det massa tomma rader
varför?
kör med Win7 och IE11
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser