Gå till innehåll
onsdag 12 mars 2025
goranw

Hjertmans katalog 2014

Rekommendera Poster

Hjertmans lilla behändiga båttillbehörskatalog är marknadens bästa enligt mitt förmenande. Effektiv och precis lika innehållsrik som de stora pösiga katalogerna.

I år har västkusten och Bohuslän fått äran att pryda framsidan med fyren Mollösund. Men det är ett ganska gammalt foto. Den nuvarande fyrkuren ser helt annorlunda ut - den gamla var åttkantig, den nya är rund. Taket sluttade brantare på den gamla mm. Men den blå trampolinen är omisskännlig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Fyren, den blå trampolinen och ett öde hav. Om två månader kommer det att vimla av segel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Längtar var ordet sa Bull.

2 april är bokad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Som grädde på moset så har deras webshop lagerstatus numera. Det är riktigt bra.

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, den är ett lyft, helt klart bland de bästa att orientera sig i. Brukar lägga varorna i korgen, göra en dump på surfplattan och ha med den som inköpslista ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hjertmans lilla behändiga båttillbehörskatalog är marknadens bästa enligt mitt förmenande. Effektiv och precis lika innehållsrik som de stora pösiga katalogerna.

I år har västkusten och Bohuslän fått äran att pryda framsidan med fyren Mollösund. Men det är ett ganska gammalt foto. Den nuvarande fyrkuren ser helt annorlunda ut - den gamla var åttkantig, den nya är rund. Taket sluttade brantare på den gamla mm. Men den blå trampolinen är omisskännlig.

Och vi är helt överens.  :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kommer ni ihåg vad det stod på namnbrädan på den lilla boden strax NW om fyren. Jag tror jag minns.

Någon annnan?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kommer ni ihåg vad det stod på namnbrädan på den lilla boden strax NW om fyren. Jag tror jag minns.

Någon annnan?

Hmmm...Galgberget?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Galgebergsudden har jag för mig att det stod

Bra Kalle Kula

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...