goranw 0 Postad 9 Mars , 2014 Hjertmans lilla behändiga båttillbehörskatalog är marknadens bästa enligt mitt förmenande. Effektiv och precis lika innehållsrik som de stora pösiga katalogerna. I år har västkusten och Bohuslän fått äran att pryda framsidan med fyren Mollösund. Men det är ett ganska gammalt foto. Den nuvarande fyrkuren ser helt annorlunda ut - den gamla var åttkantig, den nya är rund. Taket sluttade brantare på den gamla mm. Men den blå trampolinen är omisskännlig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
goranw 0 Postad 9 Mars , 2014 Fyren, den blå trampolinen och ett öde hav. Om två månader kommer det att vimla av segel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EsoxDalbo 25 Postad 9 Mars , 2014 Fint kort! Nu längtar man än mer efter sjösättning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
breckan 19 Postad 17 Mars , 2014 Längtar var ordet sa Bull. 2 april är bokad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pgh73 2 Postad 17 Mars , 2014 Som grädde på moset så har deras webshop lagerstatus numera. Det är riktigt bra. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vilse 12 Postad 17 Mars , 2014 Ja, den är ett lyft, helt klart bland de bästa att orientera sig i. Brukar lägga varorna i korgen, göra en dump på surfplattan och ha med den som inköpslista Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 17 Mars , 2014 Hjertmans lilla behändiga båttillbehörskatalog är marknadens bästa enligt mitt förmenande. Effektiv och precis lika innehållsrik som de stora pösiga katalogerna. I år har västkusten och Bohuslän fått äran att pryda framsidan med fyren Mollösund. Men det är ett ganska gammalt foto. Den nuvarande fyrkuren ser helt annorlunda ut - den gamla var åttkantig, den nya är rund. Taket sluttade brantare på den gamla mm. Men den blå trampolinen är omisskännlig. Och vi är helt överens. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
utsegla 6 Postad 18 Mars , 2014 Hjertmans lilla behändiga båttillbehörskatalog är marknadens bästa enligt mitt förmenande. Effektiv och precis lika innehållsrik som de stora pösiga katalogerna. I år har västkusten och Bohuslän fått äran att pryda framsidan med fyren Mollösund. Men det är ett ganska gammalt foto. Den nuvarande fyrkuren ser helt annorlunda ut - den gamla var åttkantig, den nya är rund. Taket sluttade brantare på den gamla mm. Men den blå trampolinen är omisskännlig. Kommer ni ihåg vad det stod på namnbrädan på den lilla boden strax NW om fyren. Jag tror jag minns. Någon annnan? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kalle_Kula 21 Postad 19 Mars , 2014 Hjertmans lilla behändiga båttillbehörskatalog är marknadens bästa enligt mitt förmenande. Effektiv och precis lika innehållsrik som de stora pösiga katalogerna. I år har västkusten och Bohuslän fått äran att pryda framsidan med fyren Mollösund. Men det är ett ganska gammalt foto. Den nuvarande fyrkuren ser helt annorlunda ut - den gamla var åttkantig, den nya är rund. Taket sluttade brantare på den gamla mm. Men den blå trampolinen är omisskännlig. Kommer ni ihåg vad det stod på namnbrädan på den lilla boden strax NW om fyren. Jag tror jag minns.Någon annnan? Hmmm...Galgberget? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
utsegla 6 Postad 19 Mars , 2014 Galgebergsudden har jag för mig att det stod Bra Kalle Kula Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser