Larsson4 0 Postad 8 Mars , 2014 Hej, jag retar mig varje år på att jag inte har någon givare som visar mig hur mina trimplan är ställda. (Allra helst skulle jag velat kunna göra som på fönsterhissar på bilen och bara kunna t.ex skicka ned dem helt före start ellerdra upp dem helt och sedan känna mig för i andra riktningen) men nu kan jag VARKEN göra det eller ens ha en indikator som tydligt visar mig hur de står. Är det någon som sett eller känner till hur man kan efterhandsmontera denna typ av givare? (och var men isåfall hittar dem) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chriz 1 Postad 11 Mars , 2014 http://www.hjertmans.se/article/lenco-manoverpanel-indikator kanske kan vara något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rolle74 0 Postad 12 Mars , 2014 En lösning med "autokörning" kanske kan vara att koppla in en fördröjning som används till innerbelysning på bilar. Finns för en billig peng på biltema. Bara en spontan tanke... inkoppling får du klura på själv vilket är halva nöjet;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 12 Mars , 2014 Sen kan man bara trycka ..upp...en liten extra stund och lyssna på pumpen som ändrar tonläge när trimmplanen är uppe . Vi snackar bara några sekunder extra .... Så gör vi flesta .... Mao, inget stort problem ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser