esaj 0 Postad 21 Februari , 2014 Hej! Har blivit spekulant på en 31-fots segelbåt. Då det handlar om ganska mycket pengar skulle jag vilja få den besiktigad av en besiktningsman innan jag köper den. Är det någon som känner till någon bra besiktningman på västkusten som gör bra besiktningar till ett rimligt pris? Båten ligger ca 7 mil norr om Göteborg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 21 Februari , 2014 DEt finns en tråd till som handlar om besiktninsmän... där fanns det en del tips på dito. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
syd- 33 Postad 22 Februari , 2014 Fråga ditt försäkringsbolag de kan säkert rekomendera någon som de själva har förtroende för. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ove-T 294 Postad 22 Februari , 2014 Du har en BBR besiktningsman Bengt Arvidsson på Nösund troligen inte så långt från dig. http://www.batbesiktning.org/ Hälsningar Ove Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
esaj 0 Postad 23 Februari , 2014 Tack för era svar Ska ta kontakt med mitt försäkringbolag nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser