Nybbe79 7 Postad 3 Juni , 2014 Jag skaffade en Bluetoothhögtalare med batteri för att vara på den säkra sidan att stereon inte ska dra ur batteriet.. funkar kanon.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 4 Juni , 2014 Jag vill inte att något extrainkopplat ska dra ström när jag lämnar båten så när jag vrider huvudbrytaren blir stereon helt strömlös. Inte säker på om den tappar inställningarna då heller. Den senast spelade radiokanalen verkade ligga kvar iaf. Ngn annan kanske vet mer exakt, annars kan jag kolla mer vid nästa tur. Säkringsbox satte jag nära batteriet. Det säljs väl knappt några elektroniska aparater av hyfsad kvalitet som inte har ett backupbatteri för minnet, som laddas medans det finns vanlig ström? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 5 Juni , 2014 Jag kör lite enklare stuk i båten.... :-) Den där cylinderformade högtalaren är helt i min..... ehm, smak Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser