Maxws 0 Postad 8 Februari , 2014 Hej! Jag är en 25åring som har som har en säsongs seglingserfarenhet. Gick seglarskola förra året och köpte maxi77a ihop med sambon som seglades på västkusten. Jag vill lära mig mer om segling och skaffa mig mer erfarnehet. Målet är att hänga med på eller genomföra någon långseling framöver. Har ni tips på hur jag hittar båtar där jag kan gasta? Jag tar alla möjligheter som ges att skaffa mig mer erfarenhet, såväl korta som långa seglingar. Jag är inte främande för att hoppa på någon långsegling. Har ni tips på sidor där man kan komma i kontakt med långseglare som söker gastar? Jag har kikat på findacrew.net lite än sålänge. Tacksam för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gaidin 298 Postad 10 Februari , 2014 Vill du segla lite i Karibien har du en trevlig båt här:http://www.futurewinds.se/ Jag var själv med över atlanten i december 2013 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mbondesson 0 Postad 11 Februari , 2014 När vill du åka med? Jag och min kusin plannerar för tillfället att kasta loss sommaren 2015. Se mer på www.skysail39.com (delvis under uppbyggnad). Vi har plats för paying crew. /Martin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jansan 1 Postad 13 Februari , 2014 Hej! Du och Din sambo kan hjälpa mig att segla hem en L-32 som jag köpt. Båten ligger i Marstrand och ska upp till Sundsvall. Är själv van seglare och har haft seglingskurser. Viktigast för mig är att jag måste ha avlastning då jag tänkt segla non-stop. Är själv mycket social så det vore fördelaktigt om Ni vore dito. Ring 070-5377488. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maxws 0 Postad 16 Februari , 2014 Jag syftade mest på denna sommaren men även senare är ju givetvis intressant. Jag får följa er på hemsidan tills dess! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maxws 0 Postad 16 Februari , 2014 Låter inte helt otänkbart. När planerar du att genomföra seglatsen? Jag kan ringa dig. Är nu dock bortrest i jobb 3dagar framöver. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser