Bigfish68 18 Postad 2 Februari , 2014 Tjena.. Nån som har koll på vilken senaste mjukvaran är i en gpsmap4010,min heter 3,10. dock har jag scannat nätet utan att hitta vilken version som gäller, är de nån som vet,kan de vara senaste,eller finns de en uppdatering som jag inte lyckas hitta ? Var ner i båten imorse o kolla läget,satt o mös lite o längtade Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 2 Februari , 2014 En snabb googling visade att senaste mjukvaran för GPSMap 4010 ska heta 7.70 (Länken ej klickbar via surfplatta så dufår köra c&p) http://www8.garmin.com/support/download_details.jsp?id=4749 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 2 Februari , 2014 Sser ditt svar i beta, men inte här...? Svarar här så vet jag att det syns i båda versionerna: Downloadlänken du klickar på är ingen downloaddlänk... Det är bara en change log där de olika uppdateringarna spec:as. Du måste ta hela filen på 538 meg som du hittar ovanför modellbeteckningarna. Ser ut som en knapp. Orkade inte ladda ner hela sftersom jag sitter på en surfplatta med 3G-anslutning f.n. Dock var det inga problem att ladda ner. Nuhar jag ingen Garmin själv, så jag har inget att testa skarpt på men nog tycker jag det verkar vara en download för samtliga plotters, med varierande innehåll beroende på mål. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bigfish68 18 Postad 4 Februari , 2014 Tack för infon,fått ner de på ett kort,ska försöka köra över de i helgen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser