Chha 19 Postad 18 Januari , 2014 Jag roar mig ibland att surfa runt på youtuben och titta på båtrelaterat material. Skulle vara kul med lite tips på kul klipp. Titta gärna på detta för ett gott skratt. Skriv in Båt problem i sökrutan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinjohan 15 Postad 18 Januari , 2014 Innan vi köpte vår HR 435 hittade jag det här klippet. Man tror det utspelar sig i Amazonas djungler, men är i själva verket Sverige. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 514 Postad 18 Januari , 2014 Häftig natur. Rena helgerånet att dööna fram med en motorbåt där. Kanot eller elmotor är det som gäller på ett sådant ställe. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 18 Januari , 2014 Jag får inte din länk att funka? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 514 Postad 18 Januari , 2014 Skriv in LDWR7CBIjQQ i sökfältet på Youtube Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 18 Januari , 2014 Vilken häftig natur, vet du var det är? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 514 Postad 18 Januari , 2014 Inte en susning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 18 Januari , 2014 kollar man på beskrivningen av klippet så står det sjön Flaten googlar man så får man fram detta som toppresultat http://sv.wikipedia.org/wiki/Flaten_(sjö) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gogy 2 Postad 18 Januari , 2014 Tänkte starta en liknande tråd när jag hittade den här klipp på youtuben: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marinjohan 15 Postad 18 Januari , 2014 Jag har uppdaterat länken. Verkar som om MG forum inte fungerar med HTTPS länkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser