Thomas-1 311 Postad 26 Januari , 2014 Har läst din LÄNKTRÅD inklusive dina sidolänkar inuti den, och börjar - som helt utomstående - helt sakta begripa frustrationen. Men jag orkar inte rota vidare i ytterligare detaljer, räcker för mig att både Du och Toaen som är välkända och uppskattade nestorer här på forumet bägge är starkt kritiska mot GW:s bristande förmåga som admin för demokratiska forum![Censur genom raderingar etc kan nog vara befogat i ytterst sällsynta fall, men knappast förtryck av sansat avvikande åsikter med svepskäl som felstavat? Nå, prioriterar från och med nu också ned GW:s inlägg, finns ju mycket annat och dessutom läsvärt på forumet att ägna tid åt.] Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 26 Januari , 2014 Skojig, ja. Mitt i prick, nej. Ligger Göteborgs stadshus vid Hake Fjord..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
goranw 0 Postad 26 Januari , 2014 Det finns inget stadshus vid Hake Fjord. Vad jag menar med mitt i prick är att jag tror filmen exakt tolkar de känslor förslaget väcker hos väldigt många. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 26 Januari , 2014 Nej det är inte mitt i prick. Som jag tidigare skrivit är Riddarfjärden meratt jämföra med området mellan Göa älvbron och Älvsborgsbron. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
goranw 0 Postad 27 Januari , 2014 Din uppskattade nestor, Lasse-L är ingen oäven kappseglare, när han sätter den sidan till. Här har jag förevigat honom efter en ovanligt trevlig dagsegling, årets sista 2011, då jag till och med bjöd honom och övriga deltagare på ett litet men dock glas champagne i min båt. Den hade dock hunnit gå ur kroppen, när rejset startade. Vill med detta bara visa att Lasse och jag var verkligt goda kompisar både till lands och sjöss och han bidrog förtjänstfullt med massor av fina bilder till hemsidan. http://www.seniorseglaren.se/silvadebutant-filer/debutant.htm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 28 Januari , 2014 Lasse-L, kan du inte föra den här konversationen via mail istället. Jag/vi har läst era ståndpunkter till leda nu. Väldigt tråkigt att alla trådar goranw skriver i så ska du in med vendettan och förstöra tråden. Vänligen kryp upp ur sandlådan nu eller placera den någon annan stans än här på MG. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 28 Januari , 2014 +1 Detta är tröttsamt. Och jag skiter i vem som gjort vad,vem som börja osv. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 28 Januari , 2014 +2 Jag har sagt det förr; ni skadar er förening något ortoligt med detta käbbel. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 28 Januari , 2014 Vem menar du att Lasse_L skulle maila till!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 28 Januari , 2014 Utan att ta ställning i frågan och vem som har rätt och fel, men glöm inte bort att det faktiskt krävs två för att träta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 28 Januari , 2014 Det är en sak att säga ifrån, en annan att kasta skit på varandra på ett allmänt forum. Och inte bara en gång, och inte bara i egna trådar - utan flertalet gånger i andras trådar som ballar ur och blir till pajkastning. Sjukt trist att se, gång på gång. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 30 Januari , 2014 Har rensat lite offtopic, kan ha missat något men orkade inte läsa igenom hela tråden... Sluta tjaffsa på varandra och håller er till ämnet. //Admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser