nissan 0 Postad 5 Januari , 2014 Hjäp jag har haft bort drevet på min Sea star 7000 de är ett vp 290 singel men vad ska trim mätaren stå på när drevet är fullt nere? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 546 Postad 5 Januari , 2014 Om akterspegelns vinkel är 13 grader, vilket är standard, ska mätaren visa -4 grader, när drevet är fullt nere. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seawing 10 Postad 5 Januari , 2014 Hör av dig till mailkontakt@tele2.se så skickar jag över en PDF fil med hela verkstadsboken på svenska. Märk mailet med Volvo Penta 290 drev Mvh Göran Persson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marieholm 0 Postad 8 September , 2015 Hör av dig till mailkontakt@tele2.se så skickar jag över en PDF fil med hela verkstadsboken på svenska. Märk mailet med Volvo Penta 290 drev Mvh Göran Persson Min ska står på 1 när den är helt nere och där går båten bäst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser