Allegro33 9 Postad 22 April , 2014 Satt en ledlist och en rörelse detektor under sittplattan i dingen, sätter man ner en fot eller kastar ner något så lyser hela insidan upp i gummibåten. Helt onödigt men väldigt roligt och praktiskt om man ska ner och greja på natten... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 22 April , 2014 Satt en ledlist och en rörelse detektor under sittplattan i dingen, sätter man ner en fot eller kastar ner något så lyser hela insidan upp i gummibåten. Helt onödigt men väldigt roligt och praktiskt om man ska ner och greja på natten... Var hittade du den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Allegro33 9 Postad 22 April , 2014 Den första köpte jag på coop Moddade den lite sen med mer lapor och lite mer batterier.. men originalet funkar utmärkt. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=644893 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Markus_KBSS 3 Postad 23 April , 2014 Själv kommer jag att installera kamera fram/bakåt med en monitor vid kaptensstolen för att underlätta att se var aktern eller fören är (eller titta på när frugan släpper i/tar upp ankaren), Jag hade satt den vid soldäcket istället... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser