Peter_K 4 240 Postad 22 December , 2013 Så här har det sett ut i en knapp vecka. Antalet inlägg har dalat, man har legat på ett par per dygn på sista tiden. Någon som vet, har man gett opp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 22 December , 2013 Träbåtsakuten; ännu ett forum som befinner sig i fritt fall ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 22 December , 2013 Det var ju ett ok båtforum för länge sen. Det senste har det nästan inte fungert för mig överhuvud taget. Man tröttnar ju till slut. har inte varit inne på länge. Så klagas det på MG Fast det där med hamnarbete pågår Var ju lite roligt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 240 Postad 23 December , 2013 Träbåtsakutens förfall är trist. Det bedrivs ju på frivilligbasis mot nollbudget i princip, och då kanske orken och lusten tryter efter en amssa år när forumet börjar paja ihop. Hamnen är ju ett företag, det brukar vara annorlunda där. Tröttnar någon säljs det och någon annan tar vid. Tyvärr har forumet som sagt självdött med tiden, så det kanske inte är en så stor förlust. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nilsnobbing 154 Postad 23 December , 2013 Ja det där är något att tänka på för företag som driver forum (..host....host....). Man bör pyssla om forumet och dess medlemma på bästa tänkbara sätt, för det ekonomiska värdet ligger i medlemmarnas engagemang. Inga medlemmar - ingen diskussion - inga besökare - sämre reklamintäkter. För närvarande tycker jag att detta forum är det bästa om segling,e egentligen ffinns väl bara ett till, sailguide. Eller har jag missat något? //Nils Nobbing Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 23 December , 2013 Nu fungerar Fendern igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amanda31 21 Postad 23 December , 2013 Lågsäsong också. Kommer nog igång framåt sjösättning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 23 December , 2013 Visst är Hamnen ett företag och jag tror att de på sistone har satsat mer på sin journalistiska verksamhet än forum o dyl. Vilket säkert är en riktig prioritering iaf för tillfälllet. Sedan är det som sagt lågsäsong med, antalet inlägg är på MG är ju försvinnande få på sistone. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 240 Postad 23 December , 2013 Saken är den att det varit lågsäsong där ett par år nu... tyvärr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser