Crona 4 Postad 17 December , 2013 Ni som har Tv i segelbåten, vad har ni för tvantenn? Jag har tittat på Glomex och Banten. Hur är dessa att montera i masten och hur har ni monterat era tvaparater på skottet så att det blir snyggt? Visa gärna med bilder om ni har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 18 December , 2013 Har nyss köpt mig en nargentus ,haft den en säsong,betydligt bättre än de andra jag haft,vanten hade jag en säsong ingen riktigt bra funktion Sen hade jag åen Nargus i några säsonger hyfsad antenn men hamnen vi ligger i ha dålig mottagning Men sen jag köpte nargentus antennen har jag alla kanaler //Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Enfin 0 Postad 19 December , 2013 Har en Triax ufo i masttoppen. Varierar väldigt i Sthlms skärgård vilka kanaler man får in men sällan är vi helt utan mottagning. Oavsett vad du köper är det viktigt att ha den i masttoppen skulle jag säga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crona 4 Postad 19 December , 2013 Nargentus låter som en bra antenn. Ingår det någon förstärkare där? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 21 December , 2013 Ja det är en modul till som matas med tolv volt och aktiverar antennen Fanns en till salu på blocket just nu. Bilden är riktigt bra med denna antenn //Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser