Micke9000 16 Postad 29 November , 2013 Hej. Har köpt en Sea Ray 270 Sundancer 1998, breda modellen. Iom ny båt så tänker man på mkt som man vill förbättra/förändra. Kikade lite snabbt i veckan och jag fann ingen självklar plats att placera en gps. Någon som har en lösning som ser vettig ut? Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ahmed 8 Postad 29 November , 2013 Kanske breve kompassen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 29 November , 2013 Känns som om den kommer lite långt bort? /Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ahmed 8 Postad 30 November , 2013 Är det en 5-tummare du eller är det en top of the line enhet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 1 December , 2013 Hej Tanken var garmin 500 eller 700 serie. Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ahmed 8 Postad 1 December , 2013 http://www.gefleyachts.nu/batbilder/4844.jpg http://www.powerboatlistings.com/powerimg/m/25494/IMG956607-1-.jpg Orkar inte göra länkarna klickbara men där är lite ideér. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amber 0 Postad 2 December , 2013 Hej, Har en exakt likadan båt som du och jag har satt min GPS så långt till styrbord som möjligt på den lilla avsatsen som är under instrumenten, funkar kanon och skymmer inte sikten. Har tyvärr ingen bild att skicka med. Mvh Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cpr3zZ 2 Postad 2 December , 2013 vet ej hur det ser ut, men det låter inte som en bra ide iaf.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ahmed 8 Postad 2 December , 2013 Ja det var ju korkat.. Men jag har bara en JFS kompass. JFS = Just for show Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Micke9000 16 Postad 3 December , 2013 Hej Jörgen. Vad är det för gps du har? Mvh Micke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amber 0 Postad 3 December , 2013 Hej, Jag har en Garmin 420S, 5-tums skärm tror jag det är. Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser