lary 3 Postad 23 November , 2013 Hej! Jag undrar om det finns någon i Värmland som har gamla båttidningar liggande och som lånar ut dem några veckor. Vore kul och nyttigt att få låna tycker jag. MVH Lary Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 23 November , 2013 Själv undrar jag om det finns någon vänlig själ som kan tänka sig att låna ut sitt sommarhus på Bahamas vecka 3? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 24 November , 2013 Varför inte antingen starta en egen tråd om det, eller bara ge fan i att svara så jvl dumt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 226 Postad 24 November , 2013 Har du kollat på biblioteket? Vet att flera bibliotek i Stockholm har i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 24 November , 2013 Bibliotek som Peter säger. Vet att Karlstad har, men osäker på om de är avsedda endast att läsas på plats el om man får låna hem. Vaktsrugorna på båtklubbarna brukar vara belamrade med div tidningar så om du är medlem i någon klubb kan du ju titta in i vaktstugan/gemensamma utrymmen typ festlokaler osv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lary 3 Postad 24 November , 2013 Tack! Biblioteket i K-d har tidskrifter till utlåning. Båtnytt sparas i 5 år och övriga i 3 år. Jag har lånat alla de har. Vad jag hoppas på med frågan på MG är att få tillgång till äldre tidningar. Har en båt från -76 och det bör ha stått ett o annat matnyttigt om den generationens flytetyg under åren. //Lary Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 24 November , 2013 Jag skall till Karlstad om tre veckor. Jag slängde alla mina båttidningar på tippen för nåt år sen. Det var På kryss från 1970, Västpricken och Odyse. Segling sen mitten av 1990-talet, Praktsikt båtägande alla nr utan nr två, Båtliv och Båtnytt plus lite udda tidningar Nu har jag bara Kryssarklubbens tidningar och Båtliv. Ibland slänger jag dom utan att ha läst. Det mesta finns ju på nätet idag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 24 November , 2013 Vad är det för båt? Med vänlig hälsning, Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser